onsdag 4 november 2009

Ångest

De gör så ont, en järnhand håller mej i sitt grepp. Ett grepp om mitt bröst. Jag kan inte andas jag får inte tillräkligt med syre. Mina ben darrar och all kraft försvinner ur min kropp. Jag skakar och vartenda ben i min kropp brinner. Smärtan är så ihärdig, jag står inte ut!
De tjuter i mina öron och min syn blir dimmig. snälla ta mej här ifrån !
det känns som att mitt huvud är påväg att sprängas. jag svettas jag fryser och illa måendet sköljer över mej ..Snälla låt mej bara dö!
Mitt hjärta slår så hårt, de slår för att bli fritt från järnhanden, de slår för överlevnad.
en klump börjar formas i min hals och det blir ännu svårare att andas. Det svartnar för mina ögon. Och jag önskar jag vore död för att slippa helvetet jag befinner mej i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar