tisdag 27 januari 2009

äventyr

Igår skulle jag och jakob åka till a6 och köpa en vetekudde efter som mina har börjat brinna :P å jag är besatt av vetekuddar haha.

vid busshållplatsen till a6 hittade vi en alkis som trillat ihop. så vi hjälpade honom upp.och han hadde en glas flaska i ärmen när han trilla så han hadde glas bitar i hela ärmen så modiga jag stoppade in mina fingar å pillade ut dom hahah :P


sen ville han till ryhov så vi hjälpte honom dit och följde me han in på sjukhuset. (han kunde inte stå upp själv) sen trillade han ner från bänke vi hade satt honom på å de komde jätte mycke blod ur huvudet på han .. de va läskigt ..

sen komde personalen å körde i väg han i en rullstol.

Alkisen tyckte vi va snälla människor å sa tack typ en miljon gånger :)

nu känner jag mej duktig :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar