måndag 5 januari 2009

Jävla Segpruppar

gaaah .. jag får damp på den där jävla idioten till efterbliven läkare.

jag blev överförd till vuxen psyk i sommras typ början på juli 08 - nu är det januari 09 och jag har inte fått någon som hellst hjälp, tanten lovade för ett par månader sen skicka ett sjukintyg till mej så jag skulle få pengar fast ja e hemma. när ja ringde nårra vecor senare hade hon tydligen ändrat sej utan att me dela mej de me ursäkten jag har ju ihte träffat dej så mycle så vill inte ge nått läkar intyg (de e la fan inte mitt fel att du har tummen i röven å aldrig har tid å träffas) när min medecin började ta slut ringde ja för att få nytt recept, de slutade med att jag fick va utan medecin i en vecka för att hon inte kunde skriva sitt namn på en lapp, herregud va sur ja blir på psyket. och för ungefär en månad sen ringde jag och bad dom på psket sicka en remiss till råslätts psykgrejs efter som ja behöver medeciner å psykologhjälp. gissa a dom säger när jag ringde idag. "vi har inte fått nån remiss angående dej" ursinnig ringer jag huskvarna vårdecentrum där dom säger Din läkare har inte "hunnit" skicka den än, å me tanke på hur lång tid ja fick va utan medeciner så lär la detta ta ett år. Jävla Trög Bajsar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar