söndag 18 januari 2009

Psykjouren

mådde dåligt innan i kväll så jakob ringde psykakuten, dom skickade psykjouren hem till mej, så de kom två tanter hit å fick hjälpa mej att hantera min ångest å psykos.


vi satt i mitt vardagsrum och pratade å kelade me kissarna och efter ett tag mådde jag lite bättre, dom lovade oxå att ringa råslätts vårdcentral å se att dom verkligen fått remisen å fråga hur lång tid de kommer ta innan ja får hjälp.

imorgon ska ja va ensam heladagen för jakob ska på hockey å innan de har han skola, får se hur de går nu när jag mått så dåligt ett par dar.
vill inte vara ensam igentligen men har ingen att umgås med.


ja kan inte sova ja har fortfarande ångest å så e ja deprimerad, för ja fick inte dom fina kapslarna utan ett annat märke så ja fick fula mintgröna kapslaar istället för dom lilla och turkos färgade ja brukar ha :(

1 kommentar:

  1. va stark! det finns flera som dej.. jag har oxå den betäkning dom kallar psykos men jag har valt att inte blunda för verkligheten utan ska stå imot.. tänker aldrig blunda för nått. va stark du kan få hjälp att glöma eller tänka på ett annat sätt men jag har valt att leva med det jag vet som jag inte borde veta. va stark vi finns, fler än du anar. hjärtliga hälsningar en från samma stjärna.

    SvaraRadera