tisdag 23 februari 2010

Dom goda tingen.

Jag har skrivigt mycke om mina problem nu på sistone.
Så dagen till ära tänker jag skriva ett inlägg som fokuserar på de goda i mitt liv.

Min underbara pojkvän tillexempel.
Han är verkligen den underbaraste människan man kan tänka sig.
snällare än honom får man leta efter. :)

Han finns altid vid min sida, han tar hand om mej ocj när allt är mörkt är han ljuset vid tunnelns slut.
Med Jakobs hjälp har jag kommit ur mitt självskadebeteende och jag är honom evigt tacksam för utan honom hade jag nog inte levt idag. han har verkligen räddat mitt liv.

och sen har jag ju mina underbara katter Fluffis och Beauty.
Fluffis är en sphynx (nakenkatt) och Beauty är en norskskogskatt.
Speciellt Fluffis är ,hur dumt detta nu kommer låta, Ett stort stöd för mej.
Han finns altid vid min sida. han ligger brevid mej hela dagarna. när jag tittar på tv eller sitter vid datorn sitter han brevid och han sover i min säng varje natt.
när man ligger i badkaret brukar han sitta på toalettstolen och hålla ett öga på mej. han är en helt otroligt underbar katt.
Väldigt social och nyfiken.
De är en så underbar kännsla när en katt kommer fram smygande å lägger sej i knät . och en katt som spinner är så rogivande på nått sätt.

Min lilla fluffe är åxo väldigt bra på att "trösta" mej. när jag mår dåligt brukar han krypa upp hos mej å slicka mej i ansiktet :)
så sött men lite jobbigt när man knappt kan somna pga all ångest och så får man en katttunga i ansiktet på de :P

Sen utöver dom levande tingen jag har här hemma har jag ju min kamera. jag tycker väldigt mycke om att fota å försöka redigera bilder på photoshop ..





Min pojkvän är den verkligen den bästa av alla.
i natt har jag haft ångest och väkte min pojkvän klockan 4 på natten å tvingade upp honom ur sängen för att gå ut å fota en lampa :P
Och han följde med mej trotts att han skulle upp bara ett par timmar senare för att åka till jobbet..

Jag älskar honom så otroligt mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar