onsdag 10 februari 2010

Konstiga känslor

Idag har jag massa konstiga känslor inom mej. Jag kan lixom inte sätta fingret på vad som är fel.
Det är så obehagligt när jag får dom här känslorna.
jag vet inte vart jag ska ta vägen, eller vad jag ska göra för att slippa detta.

Det är som ett moln av oro inuti mitt bröst.
De känns ungefär som om de växer något där inns och ju större de blir destå svårare får jag att andas.

de är så läskigt när de inte fins någon direkt orsakande faktor.
jag brukar ju få ordentliga panikångest atacker men dom brukar oftast komma när dom provocerats fram av något. och så brukar jag ha en slags gennerell ångest som alltid finns hos mej.
Men de jag känner nu är som en blandning av båda. och jag vet inte riktigt hur detta kommer utväcklas.
Jag hoppas verkligen att jag inte är på väg att få en ångest attack, för de orkar jag verkligen inte. min kropp är helt utmattad. min hjärna jobbar långsamt och att få en ångest attack nu skulle nog kunna knäcka mej helt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar