måndag 22 februari 2010

Seroquel

Vet inte riktigt om detta är den rätta medecinen för mej.. kan inte precis påstå att jag känner någon effekt, har inte änns fått några biverkningar.

kanske tar för låg dos för att de ska funka?

ligger på 200mg varje kväll plus 100mg vid behov mot ångest på dagen..
de hjälper väll lite mot min ångest men kan fortfarande inte sova.. skulle nog behöva nått mer sövande att ta så att jag verkligen somnar..

aja. ska testa lite mer på denna och sen ska jag börja prova på Efexoren.

Jag har nämligen bestämt mej för att jag ska börja me den.
om detta är "mirakel medecinen" som jag väntat på hela livet vore de ju dumt att avvisa den för att jag e rädd för utsättningssymptom.

jag hoppas verkligen att denna medecinen kommer funka för mej för då kanke jag blir frisk nog att få en utredning å förhoppnings vis en bra behandling.. vore ju underbart att bli frisk.

att kunna få ett jobb, starta min katt uppfödning och kanske till och med barn ?
jag har faktiskt ganska höga förhoppningar på denna medecinen och jag ber till gud att jag inte ska behöva bli besviken.

Jag är så trött på detta livet som jag har nu.
Jag vill kunna åka ut på "äventyr" utan att min ångest å mina fobier ska stå i min väg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar