tisdag 23 februari 2010

Msn svin

Varför dras alla kåta idioter till min msn ??
Varje gång man loggar in så blir man attakerad av sexfixerade idioter.
Varje gång hör man vill du se mej runka i cam.
Lixom varför skulle jag villja det? vad i hela friden skulle jag få ut på att sitta å glo på nån som runkar?

och alla idioter som tjatar om att man ska visa i cam.. Jag skulle aldrig visa mej i cam jag skulle inte enns visa mitt ansikte i cam faktiskt.

å så blir dom sura å kallar mej hora för att jag inte visar mej ..
Riktigt smarta pojkar/kilar/gubbar de där..
låter ju riktigt logiskt att jag säljer sex eftersom jag inte vill ha cam sex me dom..

haha dom äger ju sig själva när dom säger så. om inte änns kan få till de med en hora måste dom ju va riktigt dåliga..mohahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar